söndag 31 januari 2010

POLITIK

Debatt på Agenda i kväll.
Jag blir tokig på denna debatt, alla bara skyller på varandra och oppositionen är värst.
Sjukförsäkringsfrågan är sjukast av alla.
Socialdemokraternas underbara samhälle som vi haf t i en massa år och
världens friskaste folk är det mest sjuka. Hur är det möjligt jag förstår det inte.
Jag måste ha ett stort fel på min hjärna. Vilka är det som är så sjuka i
vårt underbara samhälle?? Vilka? och Varför.
Det är inte klokt, människor följer minsta motståndets lag och om jag har
ont någonstans ska jag vara sjukskriven för det är jobbets fel att jag ha ront.
Förstås vems fel skulle det annars vara, det kan ju inte vara mitt eget fel och
jag har alla rättigheter i världen och inga skyldigheter.
Nej bortskämda är vi i Sverige och vi borde rycka upp oss alla och sluta klaga så förbannat.1
Nu kan jag inte sova för jag blir förbannad hela tiden.

Inga kommentarer: