fredag 8 mars 2013

FREDAG
Internationella kvinnodagen 8 mars 2013. Feminist javisst! Är inte alla det?

Arbete som vanligt idag men slutade kl 14. Måste ta ut flex. Har jättemycket flex
inte bra. Svårt att komma iväg när man tänkt.
Promenerade ner på stan, solen sken men en isande vind blåste kallt, brr.
Hade bokat tid på Skandia för att diskutera min pensionsförsäkring och
nu är det bara att bestämma sig om jag ska ta ut den snart eller inte.
Beslutsångest som vanligt förstås. Måste kolla mera. Det är ju 100 ställen man
ska kolla med innan man kan bestämma sig.

Efter Skandia  tillbaka till stan och där  inhandlade jag ett par svarta mockaskor
som jag kände att jag absolut behövde. Har inte köpt skor på flera år tror jag.
Efter det lite shopping på Systembolaget och sedan buss hem.

Tvn bjuder inte så mkt ikväll heller. Tv 3 har ett program om döttrar i tredje världen.
Borde man se på men men.
Ser en repris om Birgitta Stenberg i stället på tvåan. Vilken kvinna! Går sin egen väg
hela tiden..... Levt ett innehållsrikt liv men still going strong.

Blir kanske några avsnitt The Wire senare om jag inte är för trött och somnar i soffan.

I morgon bär det av till Holmsund och en låååååång promenad.
Sedan slappa och middag osv osv

Inga kommentarer: